Miały być fotki, a nie ma :-D

Pogoda taka, że psa szkoda wygonić... No to siedzę w domku :) I zajadamy się ostatnimi chyba już w tym roku duszonymi kurkami... szkoda, bo przepadam za nimi. Próbowałam oczywiście zrobić fotkę, ale... podziwiam fachowców, ciągle się uczę, ale jeszcze daaaaleka droga przede mną :( Jedzonko - choć na żywca apetyczne - nie chciało w moim obiektywie zaprezentować się inaczej niż w formie pierwotnej brei. Za to udało się uchwycić krótkotrwały przebłysk słońca :) I choć już po malutku myślę i planuję dekoracje zimowe, to na parapecie wciąż jeszcze jesiennie, a nawet nieco wiosennie :))



Wiosennie też wygląda nowe wyróżnienie w moim zbiorku :) Dostałam go od Madlinki, a przekazać go chciałabym wszystkim, którzy lubią do mnie zaglądać!

A Lena świętuje pierwszy roczek swojego bloga Cottage in the Pines! I z tej okazji będzie losowanie słodkiego świecznika... nie mogłam się nie zapisać!

Już jutro losowanie - w najśmielszych snach nie zakładałam, że tyle losów będę musiała przygotować! Bardzo się cieszę! Jak tylko wstanę, przystępuję do akcji :D

Pozdrawiam,
ushii

18 komentarzy :

  1. *Tez lubię kurki:)

    *parapet fajny, szczególnie jeden akcent nie daje mi odejść stąd-wrzosisko:)

    *nie dziwota, że tylu chętnych zebrałaś przy swoim Candy-słodkości!! a dla mnie żal że aż TYLU chętnych:(............:)

    pozdrawiam
    Lavande

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię do Ciebie zaglądać, tu tak swojsko.
    Kurki - pychota - nie jadłam od lat - u nas same maślaki i borowiki rosną.
    Parapet piękny.
    Czekam na losowanko, może los się do mnie znów uśmiechnie:).
    Mocno sciskam.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny parapet! Zasiedziałam się przy nim....
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a co to za piekny kwiat siedzi w koszyku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A u Ciebie Kochana,jak zawsze ślicznie:)
    Piękny parapet,co robisz,że Ci się wrzos utrzymuje?
    Mój padł;(
    Buziaki i pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madlinko nic nie robię i mu się dziwię, bo mi na ogół wszystkie kwiatki padają :)

    A ten różowy w koszyku to eustoma, śmiesznie kwitnie bo najpierw kwiaty są białe, a potem zmieniają kolor na różowy, albo wrzosowy albo jeszcze inny :)
    bardzo ją lubiłam dostawać cięta, a jak się okazało, że to w doniczkach też jest, to się zaopatrzyłam w 3 :) i jedna ciągle kwitnie jak głupia, a dwie pozostałe nic :(

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo kurki - pychotka zwlaszcza w smietanie. ja jednak w tym roku zrobiłam w zalewie octowej. tylko parę sloiczków bo tylko ja tak w domu lubię

    A co do candy to wcale sie nie dziwię że tyle osób ustawiło sie po takie ładne serducha

    Pogoda rzeczywiście nie nastraja do niczego, tylko pada, wieje i słoneczka brak.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kurki ale zdjęć jedzonka też nie umiem robić :D
    Też przesiaduję w domku-Martula ma w tym swój udział niestety :/ ale minie jesień będzie na pewno piękna zima ze słoneczkiem.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja usunęłąm komentarz, tak to jest jak się po nocach piszę, to już się okna mieszają...

    Parapet piękny, też chciałabym mieć taki szeroki, na moim nic nie można postawić :( Może z czasem coś z tym zmajstrujemy z mężem :)

    Żeczę powodzenia w losowaniu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Parapet cudnie ustrojony. Jesień króluje, jeszcze troszkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie ... jak zawsze :) Lubię kurki ... eustomę ... wrzosy ... tak ... ślicznie u Ciebie. Przegapiłam Twoje candy, ale już nadrobiłam ... jak mogłoby mnie nie być w tej długaśnej kolejce :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ushii kochana, nie trafiłam jeszcze na blog Leny ... mogłabyś podać link ... a może znajdę go wśród Twoich ulubionych blogów ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje serdecznie wyróżnienia a zdjęcia bajeczne jak zawsze ... i myślę, że te kurkowe też by Ci wyszły

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. twoje dekoracje zawsze są piękne czy to jesienne zimowe czy wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  16. Labarnerie już poprawiłam, dodałam linka do Leny, w ulubionych też ją mam :) i twój los też dołączony z chwilkę wielkie losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki :) cudne wrzosy i inne kwiaty. Uwielbiam klimat Twojego domu :)
    A z okazji dzisiejszych imienin, życzę Ci dużo, dużo zdrowia, samych szczęśliwych chwil, tylko dobrych ludzi wokół siebie, wielu marzeń oraz ich spełnienia :)
    Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Kochana za życzenia!!! I ja Ciebie mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń