Za oknem buro, szaro... a mnie kolorowo i radośnie!

Imieniny niestety już za mną i tylko kwiaty cieszą me oko w wazonach...


A ja wreszcie uporządkowałam moje przydasie do szycia, do scrapowania i wszystkie inne! I większość zmieściła się w pokazywanym tu już niciaku, nie wiem, czy on taki pojemny, czy ja mam ich tak mało :P No, matę do cięcia i stemple mam gdzie nidziej... Ależ mnie cieszą te kolorowe przegródki! I jest ich tak dużo :) głupota, a cieszy!



Bardzo cieszy mnie też co innego - mój blog doczekał się kolejnych wyróżnień!
Od violcio11 oraz od Labarnerie:


oraz od Luisante:
Poza tym zapisałam się na candy u 13ki, może a nuż tym razem się uda? Bo ładne drobiazgi rozdaje, choć by je zdobyć trzeba liczyć się ze słowami :)

pozdrawiam późnowieczornie... mam nadzieję, że wszyscy przestawili zegarki?
ushii

15 komentarzy :

  1. Wszystkiego naj naj z okazji imienin. Bardzo kolorowe Twoje przybory do szycia. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.Ślę najlepsze życzenia.Będę często zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Kolorowo! Radośnie! To znak, że dzień się udał? :)
    Głupota, a cieszy - też tak mam :) i fajnie, że nawet głupoty potrafią nas cieszyć :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie wyróżnień, a zdjęcia i przydasie bajeczne. Mała rzecz a cieszy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówią, że porządek to podstawa; i coś w tym jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze, Ushii! :)

    Strasznie słodziaste guziczki znajdują się w Twoich zbiorach - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj faktycznie u Ciebie kolorowo.Od razu robi się weselej.
    Serdecznie gratuluję wyróznień!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, posegregowałabym i ja moje przydasie, zwłaszcza, że walają się po całym domu i strasznie mnie denerwują :/

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze trochę świętowania - naj, naj, najlepsze, najgorętsze, najserdeczniejsze życzenia imienionwe - spełnienia wszystkiego! Przepraszam za spóźnienie ;)

    Gratuluję w pełni zasłużonych wyróżnień!

    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny porządek wykonałaś i nic dziwnego,że Cię raduje.cos w tym jest,że kobiety lubią porządkowac-drobiazgi,ręczniki w szafach,przyprawy na półkach a najważniejsze-rzeczywistośc za pomocą słów.Może dlatego tak niewielu mężczyzn pisze blogi a kobiety w swoim kręgu znajdują zrozumienie dla tak prozaicznych spraw jak porządki.
    A ja Ci imieninowo życzę dni ,snłów ui marzeń tak kolorowych jak TWOJE NITECZKI I GUZICZKI W PRZEGRÓDKACH.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację mała rzecz a cieszy , mam podobnie :) tylko u mnie porządek nieco za krótko trwa....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie życzenia!!! To takie przyjemne, dlaczego imienin nie ma co miesiąc? :D

    Małgosiu - zapraszam jak najczęściej :)

    Izo - tak, masz zupełną rację... muszę porządkować, to mój taki punkt zaczepienia, mieć choć jedno miejsce pod kontrolą, poukładane, moje... lubię chaos, ale tylko wtedy gdy mam poczucie, że mogę się z niego wyrwać i wrócić do swojego uporządkowanego kawałka wszechświata :)

    bielusko - dlatego kupiłam wielki niciak, żeby wszystko się zmieściło - jak każda rzecz ma swoje miejsce i mam miejsce na wszystko, to bałaganu u mnie nie uwidzisz :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten niciak i guzików zazdraszczam ;) wogóle jeśli chodzi o nici nawinięte na szpulę - walają się gdzieś po szufladach (moich teściów) a gdyby tak zebrać wszystkie - fajną kompozycję kolorystyczną by stanowiły w jakimś np szklanym naczyniu ^^ ta głupota a cieszy :D

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!! Świetnie wyglądają te poukładane w maleńkich pokoikach bajeczne guziki i kolorowe szpuleczki. Artystyczna kompozycja:)Serdecznie pozdrawiam i gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiety już tak mają Uleńko,że cieszą się z najmniejszych rzeczy:)
    ja też tak mam:)

    Ale masz fajne guzikiii:D

    OdpowiedzUsuń