Znów weranduję, tym razem w stylu country :)

I znów*, choć jesienne chłody nadeszły, to ja nic sobie z nich nie robię, biorę koc, gorącą czekoladę i weranduję. A to za sprawą... Werandy Country, która zaprosiła mnie do opowiedzenia kilku słów o sobie! Było mi bardzo miło :) I cóż.. zapraszam Was serdecznie do lektury - wystarczy kliknąć w obrazek poniżej :)


A opowiadając tak o własnym domu wpadłam na pewien pomysł. Robię przecież tyle zdjęć naszym czterem kątom, dlaczego nie użyć ich do scrapów? Chyba warto byłoby udokumentować zachodzące u nas zmiany nie tylko wirtualnie... I tak powstał album o naszym poddaszu!

Album powstał na bazie... papierowych torebek. Takich w bardzo radosnych, pełnych energii kolorach i wzorach. Usztywniłam je tekturkami i zyskałam bazę, która jeszcze przed ozdobieniem nastrajała optymistycznie. A takie właśnie, mam nadzieję, jest nasze mieszkanie - więc pasowało idealnie!

Okładka:


I wnętrze - skorzystałam z torebek różnych rozmiarów, dla urozmaicenia całości... Uwaga, będzie duuuużo zdjęć, prawie wszystkie strony po kolei :)









Album powstał w ramach DT Na Strychu, tam szukajcie szczegółów dotyczących użytych materiałów :) A ponieważ ostatnio troszkę scrapowo się tu zrobiło - obiecuję, że kolejne wpisy będą wypełnione ciekawostkami wnętrzarskimi :)
Pozdrawiam!
ushii

------
*dlaczego znów? Wyjaśnienie znajdziecie tutaj :)

35 komentarzy :

  1. Gratuluję! Fajny pomysł na album o mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe archiwum w zupełnie innej odsłonie. Kącik A. najsłodszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, z chęcią poczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa kobieta! Wspaniały album :) a do Werandy zaglądam już i ja :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na album, a sklepik Na Strychu uwielbiam...tracę głowę od tych piękności i możliwości.Country przeczytane od deski do deski...gratuluję i pozdrawiam Ania.Ps. Twój szufladnik skradł moje serce i ten naturalny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja ich bardzo lubię, tylko mój portfel już mniej :) Szufladnik rządzi :)

      Usuń
  6. Mieszkanko masz pięknie urządzone, super, że takie kolorowe i pełne mebli i dodatków z różnych stylów i epok. Dzięki temu, tym bardziej ciekawe i pozytywne. Ja zdecydowałam się na szarości i biele przełamane turkusem. Styl raczej klasyczny, ale gdzieniegdzie odrobina prowansji i glamour. pozdrawiam i gratuluję werandowego wywiadu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, podoba mi sie słowo "pozytywne", dokładnie tak ma u mnie być :) u mnie tez kiedys bylo bardziej klasycznie, ale to nie do końca do mnie pasowało :)

      Usuń
  7. super, gratuluję <3.
    Album prześliczny, że ahhh i ohhhh!!! Właściwie mogłabyś wszystkie Twoje rękodzieła wstaiać do gablotek i pokazywać jak w muzeum :))))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, no aż tyle samouwielbienia w sobie nie mam :)

      Usuń
  8. Gratuluję werandowania:))) a album cudowny, będzie kiedyś przepiękną pamiątką i inspiracją dla kolejnych pokoleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, mam nadzieję, ze przetrwa i rzeczywiście będzie miłą pamiątką :)

      Usuń
  9. Gratuluję Ula :)
    Album bardzo ciekawy. Fajny pomysł na zachowanie kadrów wnętrza.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie noooo szaleńswto! Efekt jest fantatstyczny i to sa naprawdę torebki papierowe? Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, to pewnie duża przyjemność jak tak Cię ktoś doceni prawda? Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia:) Album wspaniały - wielka skarbnica wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, moje gratulacje :) Nikt chyba nie dziwi się temu, że jesteś w gazecie, skoro jesteś tak uzdolnioną i kreatywną kobietką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na album z torebek,a zdjęcia wiadomo...zachwycają. Pięknie est u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelka a te kolory - takie Twoje Ula :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!